luni, 7 februarie 2011

you will meet a tall dark stranger....one day!

Nu stiu cum se face dar cateodata fac unele chestii de care eu insumi ma mir cum pot sa fac asa ceva.Ca de exemplu intamplarea asta cu domnu' X cu adidasi rosii.Cum se poate ca fiecare dintre noi sa fi avut treaba cu el in seara aia si nici macar una sa nu stie nimic despre el doar ca are adidasi de la Adidas rosii model Gazelle?!Nu ca am fi noi materialiste dar deobicei papucii pe care-i poarta spun multe despre persoana in cauza....
Maybe he is my tall dark stranger pe care urma sa-l intalnesc dar am senzatia ca va ramane la stadiu de stranger deoarece...sincer....chiar nici nu tin minte exact cum arata,inafara de papuci,binenteles!Si poate el era adevarata dragostea a vietii mele si eu nici macar nu am avut bunul simt de a vorbi cu el si a-i spune cum ma cheama deoarece sunt o doamna de prea mare clasa pentru a ma cobora la toate abordarile stimabililor 'domni' care hoinaresc prin dragul si adorabilul Janis....bla bla bla bla.
Chestia e ca 90 % din tipii care merg pe acolo sunt aproape tot timpu in cautare de prada.Vrei sa agheti ceva usor de-un sex relativ placut (deoarece deobicei domnisoara in cauza va fi prea beata sa stie prea multe despre ea)...mergi in Janis!Asa ca daca vrei sa-ti gasesti dragostea,sigur nu o vei gasi acolo!
Deci am scapat de dilema "tall dark stranger" pentru ca nu e el 'the stranger'.
Dar tot am semnu ala de intrebare mare in capu meu de blonda simpatica 'who's that guy?!'.Poate trebuia sa vorbesc cu el....dar mna...daca avea si el o abordare mai buna...fie...
Dar noi ca si niste simpatice doamne dornice de destrabalare 10 zile din 7,vom mai merge in Janis si poate...poate...o sa-l si intalnim pe acest tip care ne-a dat de gandit un pic zilele astea.Si dupa ce ne vom lamurii in privinta individului vom rade si va fi de domeniu trecutului cu siguranta,dar pana atunci e amuzant ce se intampla.
Ei si ca sa fie totul ca la carte si sa incep saptamana cu bine....ghici pe cine cred eu si banui ca am vazut azi pe bici prin centru?!Pe domnu' Gazelle pedaland in lumina blanda a primei zile de primavara(cred...).Dar cum si chestia asta este o incertitudine,e amuzant si stupid totu' in the same time.
Move on....
Dupa 3 zile fara telefon(deoarece mi-am uitat incarcatorul la birou)azi mi-am redeschis telefonul si evident au venit cateva din raspunsurile la evenimentele din weekend.Avai!
Domnilor sunteti atata de amuzanti cateodata in prostia voastra de a incerca sa iesiti in evidenta prin ego vostru masculin...incat nu aveti idee!Nu poti sa fi rau cu rau,pur si simplu nu merge!Iar acolo unde e atata nepasare si durere-n cot chiar nu e loc de drame,lacrimi si sentimentalisme de astea la care poate incercati sa ajungeti.Dar....m-ati facut sa zambesc!Multumesc!'luv ya'!
Move on....
Ironia tuturor nebuniei care se petrece acuma in capsoru meu blond,este ca....am ajuns la niste concluzii la care nu m-as fi gandit ca as fi putut ajunge si sunt mandra de mine.Sunt mandra ca nu m-am lasat prada prostiei si ca din toata zama asta am ales fix ce trebuia si putin condimentata situatia....va fi fix ce trebuie si voi putea zice ' Bon Appétit ' fara nicio grija!
Cu rabdarea aproape c-am trecut marea...sper doar sa nu ma inec la tarm ca tiganu'!

Niciun comentariu: