marți, 15 februarie 2011

betivul din vis

Era intuneric si simteam dorinta in privirea cu care-mi cercetai atent corpul pe jumatate dezgolit.Desi eram amandoi putin ametiti iar ochii aproape ca ni se inchideau,nu te-ai lasat prada somnului.Am simtit mana ta puternica cum ma strange in brate si ma trage mai aproape si parca vroiam sa adorm brusc,ma cam saturasem de acelas om 'mort' langa mine.
Cu toate ca urasc atat de mult cand esti mort de beat si de abia te ti pe picioare si singurul tau punct de sprijin sunt eu,atunci esti cel mai dragut.Atunci nu ne certam,atunci esti cel mai dragastos,atunci vorbesti cel mai putin si cand o faci,zici lucruri frumoase nu ceva ce m-ar enerva.
Mangaie-ma si alinta-ma,deseneaza-ma si spune-mi povesti.Joacate cu parul meu,strange-ma in brate si pupa-ma.Adu-mi apa cand te rog si nu ma intreba de ce aia si nu aia.Nu ma contrazice tot timpul doar asa ca sa ai tu ultimul cuvant.Incalzeste-mi mainile cand mi frig si nu ma intreba de ce nu am manusi.
Lasa-ma sa adorm pe partea mea si sa merg pe partea mea pe strada.
Cu toate ca stiu ca 80 % din zi esti dar nu esti...cu toate ca atunci cand esti faci ce faci si doar ma enervezi...cu toate ca imi esti mai drag cand esti beat...nu pot.
Nu pot sa te tin langa mine,nu pot sa te iubesc,nu pot sa te visez,mi-e greu doar cand ma gandesc la tine...mi-e greu sa te sun sa te aud.Dar te las...te las sa ma iubesti,te las sa adormi cu capul la mine in brate,te las sa ma mangai pe spate si sa ma musti de ureche.As vrea sa fi altfel,dar poate daca ai fi altfel nu ai mai avea putinele chestii care-mi plac la tine.
Stiu ca ma vei suna in fiecare zi la ora 22:00 si ma vei intreba aceleasi chestii,imi vei povesti despre ziua ta si vei incheia discutia cu aceasi chestie.Stiu si nu ma supar,pentru ca printre cuvintele despre tine tot timpu imi mai zici ceva dragut care ma face sa zambesc si uite asa apari iar langa mine,in aceasi stare...aceasi privire...aceleasi replici.
Cateodata mi-e dor de tine...simt fiori prin corp cand ma gandesc la tine.Cateodata te injur si te blestem si as arunca cu ceva in tine.Stiu ca toata povestea asta are sfarsitul aproape..sau poate n-re niciun sfarsit cum n-re niciun inceput sau mijloc.Totul decurge sub acelasi ritm,nimic imprevizibil.
Desi nu vad dragoste printre atatia aburi de alcool,desi nu vad nicio farama de ceva magic in toata povestea asta,desi totul e cam fara sens...nu vreau sa las totul in bataia sortii.
Te vreau dar nu te doresc,imi esti drag dar nu te iubesc.As fugi dar totusi stau pe loc.Stiu ca nu e bine ce fac dar totusi o fac.Stiu ca n-ar trebui sa-mi pierd timpul cu tine,dar unele momente ma fac fericita.N-re niciun viitor nici macar o clipa din tot ce se intampla intre noi,dar nu gandesc pana acolo si las totul sa decurga cum vrea.Sunt constienta de adevarul dintre noi,nu ma mint frumos,dar nici nu fac mare lucru sa schimb starea situatiei.
Si cu toate astea,de fiecare data cand dau zorii zilei peste mine-n camera,mi-e greu sa deschid ochii sa te alung...

Niciun comentariu: