duminică, 20 martie 2011

m-am indragostit de cine nu trebuie

Si e o alta zi de duminica.O duminica ploioasa numa buna de levenit in pat,ceva filme si ceva bun de rontait.
E o duminica frumoasa trecand peste partea cu vremea...Ieri am avut parte de o cina in familie alaturi de niste prieteni ai parintilor mei care ne-au gatit mancare indiana iar dupa am fost la o superba zi de nastere,ziua Laurei.Multa lume faina,muzica buna si puuuuunch!!!Subiectul 'cadoul' a fost unul foarte reusit,deci timpul petrecut la telefon si net a fost cu folos,iar cu aceasta ocazie multumesc si persoanelor care ne-au ajutat,Sonja si Ghitza.
Subiectul 'vremea' a dat putina bataie de cap...Deoarece a mai pus o caramida in zidul care ne desparte,acest zid al timpului care de abia astept sa-l spargem odata.
Nu stiu cum se face dar tot timpul m-a atras pericolul.Desi semnele alea mari si rosii cu multe luminite in jur striga tare si apasat in capul meu sa NU fac asta,mai mare e curiozitatea si dorinta de a risca.Pentru ca riscul aduce si mai multa satisfactie si daca iese bine,va fi super bine.Iar daca iese rau,va fi o alta lectie de care poate ma voi bucura mai incolo.
E o provocare totul.Iar faptul de a sta si a astepta momentul perfect si opurtun pentru ceva,mi se pare o prostie.Pentru ca tot timpul vor fi scuze peste scuze si ajungi sa realizezi cate momente nu tocmai perfecte dar pe aproape aveai si nu le-ai folosit doar din dorinta de perfectiune.O prostiee!!!
Imi spunea aseara un prieten ca el e de parere ca atunci cand simti ca trebuie sa faci,sa zici sau sa actionezi intr-un anumit fel,sa o faci.Sa faci ceea ce simti,mai exact.Binenteles sa pui in cumpana inainte un pic situatia nu tot timpul e okay sa actionezi 100% dupa instinct.Dar ceea ce e important e sa faci acel ceva daca iti doresti asa de tare.
Binenteles intelept este ca sa suporti consecintele faptelor tale.Acesta este un lucru foarte important si maret si care tine de caracter,rar mai intalnesti oricum acest lucru in zilele astea.
Atata timp cat nu s-a pierdut deloc,mai ramane speranta,care nu moare niciodata!
Si da....recunosc!M-am indragostit de cine nu trebuie,din nou.Si mi-e putin frica de tot,dar voi risca si voi vedea in timp daca a meritat sau nu...

Niciun comentariu: